Wednesday, April 21, 2010

Puteri Salju



Sulaman manik tabur dan bunga hantam sajalah labu. :D
Daripada design hinggalah ke warna, semuanya ilham puan punya baju. Hamba hanya menurut perintah. Sonang korjo... :D

K.. Layannnnssss






Full baju.






Bahagian dada








Bahagian tangan







.
.
.



NEXT Show
.
.

3 comments:

xiiinam said...

Macam kenaaalll je baju puteri salju ni.


Bertuah puan punya baju ni. Setiap kali dia pakai, mesti ada datin-datin 'WANABE' yang membelek-belek sulaman halus mulus itu sambil menjuih bibir angelina jolie botox mereka...

Jeleslah tu...ha..ha...

xiiinam said...

Komen kat sini dah ya...rumah satu lagi tu riuh sangatlah.....tak reti nak join kumpulan berjiwa moda modi tu...


Nak cari tempat yang tak ada Pak Ma'on...
hiksss...

Ku Tak Sempurna said...

ckLah,
;D cemburu tu tanda sayang.. hikhikhik

.
.


err... kat sana ada pak ma'on ke?? :)